Thursday, October 20, 2011

20102011

Datang sekolah dgn muka tokyeeeeenyerr , haha . Muka tak baca buku Physics -.- Haha , bukan tak baca langsungggg okeii . Baca tp baca ala kadar jeh sbb mmg dah tak bole masok dah kalo baca last minute nieyyhh . Haihhhhh . Kebanyakannya , alhamdulillah bolelah jawab . Tp ade gak yg soalan yg aku tembakkk , mesti berlobang lobang sudah paper akuuu . hahaha ^^, hebatt tak hebatt takk ? haha , ngok gilaaaaa . 

Lepass dah abis paper , makan dekat kantin then blaa pegi tusyen . Mmg awallahhh kan ^^, Kononyerr nk baca buku Bio , harapanlahh nk baca . terlelap sekejap masa Nadz pegi solatt . Alih alih dgr suara Joshua yg memekak mekak , terus terjaga . Time tuh dahlah tak pakai spek , mmg aku buad mukalahh time tuh . Muka tokyeeee-.-  Then nmpak mcm ade budak jeh straight depan aku , pandang pandang . Okayyy , capai spek . Alih alihhh , nmpak si memey . Mmg kau nmpak lahh mcm mane muka aku kalo bangun tidur >.<  Okayyy , fineeeee . Malu gilaaaa >.< Dye dah senyumsenyum . Awal kau datangggg . Terkejot beruk akuuu . Dye pon same ngntuk , dye pon lelap sameeee . Teheeee , comel kau tidur . Haha XD . 

then buka buku , baca baca and baca . Terus tade mood . prgi kedai beli gulagula and maggie . Then Nadz dah puas makan maggie , smbung study . Hmmm , hampehhh . mata niey terus layuuuuu . Smpailahhh kelas nk start . Itupon nadz yg kejot , thanks nadz :) Then masok kelas , terkejot gilaa , aku dgn nadz jeh yg adeee . Okayy finee . mane yg lain niey . mangkuk ayamlahh . Budak kembar sch jalan empat tuh pon tak dtg . Kteorg berdua jeh dgn cikgu . mmg awesomelahhhhh . Haha . Then balik berborakborak kejap dgn epul . Then balik lahh naik bas . Okayy , mmg lamalahh tunggu bas . Pukol 6.40 mcm tuh baru gerakkkk . Mmg lambatlahh aku smpai rumah . untong ayah pahammmm . Susaaa betol kalau ade satu bas jehh yg ke Taman Sri Ramal nieyyy -.- K baiiii , penat dahhh . nak study BIO :)

No comments:

Post a Comment