Saturday, October 1, 2011

30092011

Assalamualaikum
 Pegi sch mcm biasa . Then datang jeh tgok dekat Dataran Ilmu tak ramai sgt orggg . Lupa pulak yg Form 5 dahh cutiii . Tak aci weyhhhh = =' Naik kelas , memekak mekak , belajar Bio . then add math bincang soalan dgn teacher . Agama , ustazah takdeeee :)) Melepakkk , goyang kaki dalam bilik pafaaaaaa :) Then rehat , makan kat kantin . Then naik kelas , sembangsembang dgn civer , niena , che eye , stephen , zu er , dev . Then belajar BM . sgt buhsan bila belajar bab peribahasa . tak sukeee weyy ! Then menyembang plus memekak . Smpai cikgu tegor kteorg gelak sakan :)) Peduli ape kteorgg , gelakkk ramai ramai best tauu . Bhahaha , ngenggg .Then Bi kena buad karangan pasal RAINBOWS . wahhhh , at first agak ternganga lahh nk buad pasal rainbows nieyh . Haiyakkk . Then teacher suroh dudok dalam group , bincang buad ayat pasal rainbows . Mmg mm-mcm idealahh kan . Merepek-repek pon adeeee . Haha sengal okayyy . Then berape minit nk balik tuh , teacher buad game . mmg awesome . Asiya menangggg , bangga dye wey . Bhaha . Then lepas sch , bella teringin nk makan sushi . but then tikah dg asiya tak biasa makan sushi so kteorg decide makan kat ayam penyet tuh *bella kempunan nk makan ayam penyet* Then dah makan , borakborak and gelakgelak lahh kan . Then bella kate dye nk beli sushi . tikah dgn asiya ade tuisyen kol 2.30 so dyorg chaow awal . So kteorg bungkus jehh , kteorg makan dekat PTM . Then pegi Mydin , beli barang then pegi Cziplee . Then pegi tusyen dgn hujan rintik-rintiknyaa . Then solat . After solat kteorg makan sushi . Mmg bestlah kalo makan sushi kat surau . Bhaha , bodoh gilaaaaa . Then berkenalan dgn sorg senior niey . dye mmg cantek weyyy , kawan abg nadzirahh . name dye amera :) mengumpat budak india yg ade kat situuu :)) then borakborak dgn Sara .  then zyra smpai dgn muka ngntok dye tuh . then tgok buku lakar 'kak amera' . Dye amek arts .Then smbung borak dgn sara . then alya dtg , borak dgn alya pulakkk . alya cerita prob dyeee . walaupon aku gelakgelak , cerita sakan dgn dye , airmata yg bertakung kat mata dye tuh bukan nangis sbb ketawa tp kesedihan dye sbnrnyaaa *aku paham ape yang kau rase wey , kau pon sayang dye kan . Try lahh ftf dgn dy and explain everything sayang . yeah , aku nmpak dye mmg tak pandang kau . Mybe dye mmg tak perasan kau sbnrnya sayangg oii . Aku pon sedih tgok kau sedih tauuuu * Dalam aku gelakgelak tuh , nmpak Zueee :)) 

Hahaha , Zue malu dgn aku hari nieyyy . Tak tahu ape pasal . giloooo ! kau lari mcm mane pon , kau tetap jumpa aku lahh wey . Kau nk elak pon tak bole , kelas kau seberang jeh dgn aku sengal . haha . then mengadu dgn Adib . Poyo lahh kau Zue . mcm prmpuan ! tp kau hensem hariniey , nmpak kemachoan kau bila pakai baju melayu :)) Kau segan kan dgn aku , haha . Lawak dohh . Masok kelas , belajar . Teacher sportinggg :) Buad bising pon tak kesahh >.< Suka gado dgn Kannoth dalam kelas . *tinggal bape minggu jeh pon kan kite tusyen . lepas niey mesti dah tak dapat gado dgn kau lg kan :(( * Alya pon dah nk pindah tusyennn . *Ngengg lah kau bunced . Tak bestlah kalo kau tade ngengg :(( jgn lahh kau pindah tusyen dohh* kate aku gilaa . bongok kau kannoth . Haha . okayy , Then keluar kelas jalan dgn 'bro' emir . Konon ajak gado mulut tp tak jadi . dy tak sihat . puuiihhh kau tak sihat , penipuu . Bestt kawan dgn dye , tp hati dye tuh bukan nk melekat dgn wanie . banggang . Then gado kejap dgn Kannoth . Alya belasah Kannoth , awww :)) Dinie dg 2 prmpuan ushaaa jeh , okayy fine aku cover baik ^^ . Then Zue turon , teros aku gelakgelak . Sumpah tk menahan tgok muka kau wey . Then dye marah aku gelakkan dye . Then borakborak dgn dyeee :) First time borak dgn dyeee . kau niey penyegan sgt lahhh . adib banggang . pegi citer kat mmber dye yg lain , aku perli Zue > balik tusyen dah naik moto , bila mak ajak balik tanak pulak . Babi betoll ! Malu akuuu wey >,< Zue lahh niey , kuat mengaduuu . Ishhhhhh . Haha , baru puji korg naik moto , alihalih kena naik bas jugakkan skrg . Bhaha , sejak adib jatuh moto . Hariniey tak layan sgt epul . Okayy aku nmpak muka dye mcm takda mood jeh .Then balik pon dye blaa mcm tuh jeh , naseb baik aku perasan dye blaa . kalo tak Zue dgn Adib balik berduaaa jehh . apelahh , mybe mood dy tak bape nk stabil kod . Lantak lahh . Then balik dgn mummy ruzie *cikgu ruzihan* Berborak pasal arif . Mengutuk pon adeeee . Bhahaha , abislah kau arif . Dah dats all for todayyy .  Kbaiii . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment