Saturday, September 24, 2011

23092011

Pergi sch mcm biasalahh kan . Then masok lab belajar chemistry . Cikgu ajar laju gilaaa wey , terkial-kial aku nk paham dye ajar . Final exam nk dekat dahh kan , smua cikgu nk cepat abiskan chapter . haihhh = = ' Then add math . cikgu ajar best tp otak niey susa gilaaa nk melekat ape yg cikgu ajar . ishhhh . Then agama , mmg awesomelahh sbb ramai yg tak dtg . Then rehat , lepak kat tmpat biasa . Then BM , cikgu ajar kat depan kteorg beborak kat belakangg :) Beborak dgn Moses , Civer , Niena , Che eye and Zu Er :) Then habis dahh beborak , tidurrrr :) Cikgu suro buad keja ape ntahh mmg aku tak dgrlahh kan . wktu BM mesti mengantokkk :| Then waktu BI best . Kteorg buad mcm-mcm aktiviti . Teacher sgt cool ! sumpahh best ! Tahun depan nk Pn Mallika ajar lagiiiii :)) Then after sch , pegi ptm jap . letak brg . Then pegi SM , makannn tp tikah tak ikod sbb dye puasaaa . Lepas dah makan , pergi bakery . bella beli roti favourite dye tuh , then pegi kedai mp3 teman Nadz tgok mp3 yg dye hntr repair . Then shopping gulagulaaa , baru pergi PTM balikkk . Then solat . 

Lepas solat , mmg asyik gelak lahh citer dyeee . Haha . Tegang pipi dohh kalo dudok dgn Nadz . Mmg best kalo bahan dyeeee :)) Then ziera smpai , smbung perli nadz :) Then si mr R smpai dgn muka mengantok dye tuhhh . Then dy pandang , and lambailambai tgn kt aku . Agakk pelik sbnrnye sbb dy selalu senyum jehhh . Then dye asyik tunjukkan gigi dyee kat aku *senyum* . Okayy , kau pelik tp takpe senyum itu sedekahh so aku pon senyum balikkk . Then masok kelas , agak terkejot sbb bape kerat jeh yg dtg . Okayy , then Kannoth bole mengada-ngada dgn teacher . mcm budak kecik , seriouss ! Haha . Then aku gadogado dgn dye sbb dah 3 minggu kteorg tk berjumpa sbb kelas asyik tade jeaaa . Best gado dgn dyeee :)) Then dye story 'ehh , mase aku pergi Konsert Suara Kami kan , aku nmpk budak prmpuan niey muka , serious mcm kau . she's always disturbing me . I thought tuh kau , sbb kau pon selalu kacau aku so i pon ckp > ehh kau bukan budak tusyen aku ke , then budak prmpuan tuh jwb > haaaa ? tak takk . Sengal lah kau Kannoth , kat dunia nieyh ade pelanduk 7 serupa . apelahhh . Then aku cakap , kalau prmpuan tuh tak lawa maknanye tuh bukan aku  . haha *perasan-kan aku*  Luckily , add math td bole masok otakk jugakk :) Then mse pegi tndas td kan , ex mr R td adee . Okayy , mmg malas rasenye nk tgok muka dye but senyum jea yg tmampu . 

Then dah abis kelas td , Alya aka bunced aku tuh gadoh dgn Kannoth . Kesian dye . Alyaa saje tanak bg dye balikk . muka tension jehh dye td . Aku mmpu gelak jea Kannoth sbb tggu cikgu plus kak fara :) Then balikkk dgn cikgu aka my mummy :) Then dalam kereta borakborak dgn cikgu . awesome , saje jeh korek kisah lama cikgu . weeeweittttt . Hebat tak ? hebat takkk ?

No comments:

Post a Comment