Saturday, September 24, 2011

Rasenyer kan 23092011 hari senyum sedunia kod . sbb ramai pulak yg senyum-senyum kat aku . Sorry lahh kalo korg senyum tp aku tk senyum kt korg balekk  sbb memory otak aku niey tak boley nk ingat muka org sgt yeaaa . Harap Maklumm ! 


Today mr R asyik tunjukkan gigi dye kt aku , mr S senyum dgn mulut yg tertutup rapi smbil memakai helmet . Hafiz and nafiz pon sameeeee . Kak emma pon smeee , first time cakap dgn kak emma tauuu .manjeeee plus sweet . Dye . then Hafieza pon senyum sme dgn abg dye . Kembar aku , si gemokk kalo jumpa aku tk senyum mmg tak sah wey . Gemokk , senyum lebaoo lg tak bole keaa ? :) Zue hari niey pelik sungguh . senyum like always but then time balik he make a double peace for meee and make a cute smileee .Sweet sgtt  , jgn nk buad muka manja dgn aku XD Actually i loike lahh kau buad muka manja . First time kau buadkan , next time aku nk kau buad muka manja kau wey :))  *Alyaaa bukan main gelak bila Zue buad peace plus senyum manja kat aku . Bengong punye alyaaa ! Naseb baik time tuh kak farah mcm blurblur , so dye tak paham ape yg kite tgh gelakkan :) * Sara pon sme mcm si gemok aku , kalo tak senyum kat aku mmg tak sah kan sayanggg :))  

So kat sesape yg senyum td , senyum jelahh selalu keyhhh . bukan kt aku sorg jeh korg senyum , org lain pon korg kena senyum jugakkk . and kat sesape yg korg senyum tp aku tk senyum balek tuh sorry keyh . meyh sini aku buad smileeee bykbyk :) :) :) :) :) :) bhahaha . Actually , name korg bukan aku tahu sgt pon sbnrnyeeee . sbhagian jeh yg aku tahuuu . Sorry dan jgn kecil hati yeaa my friends :))

No comments:

Post a Comment